DLA PRZEDSZKOLI

  1. DIAGNOZA LOGOPEDYCZNA
  2. – rozpoznanie właściwego stopnia rozwoju mowy dziecka
    – badanie funkcjonowania narządów mowy
    – badanie percepcji słuchowej
    – diagnostyka logopedyczna w oparciu o wybrany kwestionariusz badania mowy

  3. ZAJĘCIA LOGOPEDYCZNO – TERAPEUTYCZNE
  4. DLA DZIECI POTRZEBUJĄCYCH USPRAWNIANIA NARZĄDÓW MOWY

    – ćwiczenia usprawniające narządy mowy
    – korekcja ewentualnych wad wymowy
    – ćwiczenia wywołujące artykulację zaburzonych głosek
    – ćwiczenia utrwalające prawidłową artykulację.

  5. ZAJĘCIA LOGOPEDYCZNE
  6. MAJĄCE NA CELU PROFILAKTYKĘ I ROZWÓJ SPRAWNOŚCI JĘZYKOWEJ

    – wdrażanie dzieci do twórczej aktywności słownej
    – ćwiczenia w zakresie rozwoju koordynacji wzrokowo – słuchowo – ruchowej
    – ćwiczenia stymulujące rozwój słuchu fonemowego
    – ćwiczenia oddechowe
    – ćwiczenia rozwijające i wzbogacające słownictwo dziecka oraz pamięć słuchową
    – ćwiczenia zapobiegające powstawaniu zaburzeń mowy

  7. DORADZTWO LOGOPEDYCZNE DLA RODZICÓW.

Realizacja postępowania terapeutycznego uzależniona jest od
indywidualnych potrzeb i możliwości dziecka.